W twoim kuferku:

książek: 0

wartość: 0,00 zł

w kuferku

Przesyłka kurierska

Polska sekcja IBBY

SBP.pl

Reklamacje

Uszkodzenie w transporcie

Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

Wady ukryte

Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą lub inne uszkodzenie towaru albo braki w przesyłce, prosimy niezwłocznie powiadomić o tym Obsługę Sklepu, wysyłając e-mail z opisem wady i – jeśli to możliwe – zdjęciem przedstawiającym wadę produktu.

Składanie reklamacji

Reklamowany towar po zgłoszeniu do Obsługi Sklepu należy odesłać przesyłką pocztową lub zwrócić osobiście w siedzibie Sklepu wraz z opisem przyczyn reklamacji. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

Zwroty reklamowanego towaru przyjmowane są wyłącznie pod adresem Sklepu:
Bajka Sp. z o.o.
ul. Angorska 27 lok. 1
03-913 Warszawa

Rozpatrzenie reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 7 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostaje automatycznie uznane za uzasadnione.

Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.

Sklep internetowy Shoper.pl