Reklamacje

Uszkodzenie w transporcie

Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

Wady towaru i braki w przesyłce

Jeżeli stwierdzą Państwo wadę lub inne uszkodzenie towaru albo braki w przesyłce, prosimy niezwłocznie powiadomić o tym Obsługę Sklepu: sklep@bajkizbajki.pl, wysyłając mail z opisem wady i – jeśli to możliwe – zdjęciem przedstawiającym wadę książki.

Składanie reklamacji

Reklamacja powinna zawierać powód reklamacji (opis braku zgodności towaru z umową) oraz żądanie Klienta (naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny o określoną kwotę lub odstąpienie od umowy, o ile brak zgodności towaru z umową jest istotny), a także numer konta bankowego, na który zostaną zwrócone należne środki w przypadku uznania reklamacji.

Po złożeniu reklamacji Obsługa Sklepu niezwłocznie skontaktuje się z Państwem i ustali dalszy tok postępowania.

Reklamowany towar należy odesłać na adres naszego magazynu:

OPEN PARTNER
ul. Duninowska 9a
87-800 Włocławek

Z dopiskiem: Reklamacja BAJKIZBAJKI.PL

Rozpatrzenie reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację najpóźniej w terminie 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostaje automatycznie uznane za uzasadnione.

Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl