Szanowni Państwo, na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Wady towaru i braki w przesyłce
Jeżeli stwierdzą Państwo wadę lub inne uszkodzenie towaru albo braki w przesyłce, prosimy niezwłocznie powiadomić o tym Obsługę Sklepu: sklep@bajkizbajki.pl, wysyłając mail z opisem wady i – jeśli to możliwe – zdjęciem przedstawiającym wadę książki.
Składanie reklamacji
Reklamacja powinna zawierać powód reklamacji (opis braku zgodności towaru z umową) oraz żądanie Klienta (naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny o określoną kwotę lub odstąpienie od umowy, o ile brak zgodności towaru z umową jest istotny), a także numer konta bankowego, na który zostaną zwrócone należne środki w przypadku uznania reklamacji.
Po złożeniu reklamacji Obsługa Sklepu niezwłocznie skontaktuje się z Państwem i ustali dalszy tok postępowania.
Reklamowany towar należy odesłać na adres naszego magazynu: OPEN PARTNER ul. Duninowska 9a 87-800 Włocławek
Z dopiskiem: Reklamacja BAJKIZBAJKI.PL
Rozpatrzenie reklamacji
Sklep rozpatrzy reklamację najpóźniej w terminie 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni kalendarzowych Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostaje automatycznie uznane za uzasadnione.
Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.